Sadakatsiz 7. Bölüm
1:45:51
7 dagar sedan
Sadakatsiz 6. Bölüm
1:44:53
14 dagar sedan
Sadakatsiz 5. Bölüm
1:55:25
Sadakatsiz 4. Bölüm
1:46:21
28 dagar sedan
Sadakatsiz 3. Bölüm
1:33:22
Sadakatsiz katıl butonu
0:55
Sadakatsiz 2. Bölüm
1:40:33
Kommentarer
Ibrahim Yorumez
Ibrahim Yorumez 10 timmar sedan
Alinin yaşı yazılan rolü için çok büyük ve çok saçma oluyor yönetmeeeeeen
Unutulmaz Tarifler
Unutulmaz Tarifler 10 timmar sedan
Volkan ve derin kadar dünyada yüzsüz varmıdır ki adiler
Centilmen Herif
Centilmen Herif 10 timmar sedan
Ağlarken biraz göz yaşı dökün ya ne bu böyle volkan karakteri çok iyi ağlıyor izlerken hissettirdi o durumu
Meyrem Gurbanowa
Meyrem Gurbanowa 10 timmar sedan
Cok uzulyorum Asli icin neden boyle yaa😔 gucli ol
Houria Guerras
Houria Guerras 10 timmar sedan
La traduction svp merci d'avance
Ne Bi
Ne Bi 10 timmar sedan
Derin in oyunculuğu da çok iyi ...
Bir Bayan
Bir Bayan 11 timmar sedan
Adaletin yerini bulduğunu gösteren yayınlar izlemek istiyoruz. Erkeklerin her ne yaparsa yapsın yanına kaldığı bir yayın değil ! Onları cesaretlendiren, kadınları mağdur eden yayınları istemiyoruz. Güçlü kadın görmek istiyoruz.
Cafune Same
Cafune Same 11 timmar sedan
Eğer şu tüm olaylara rağmen Asya velayeti kaybeder acı çekerse bu diziye de güvenilmez bu da izlenilmez abi
Manolya
Manolya 11 timmar sedan
CANsu CANer
Dursun Can Yilmaz
Dursun Can Yilmaz 11 timmar sedan
Herkes Asya ezilirse bir daha asla izlemem falan yazmis ama arkadaslar senaryo yazilirken kullanilan bir taslak var Hero’s Journey (Kahramanin Yolculugu) isminde ve bir yerde hikayenin kahramani dusmeli ki sonra kullerinden yeniden dogsun ve daha tatminkar bir his birakarak yolculugunu tamamlasin. Bence dizi ulke standartlarinin zaten cok ustunde cekimler,oyunculuklar,senaryo cok iyi gidiyor ve islenis cok basarili. Ama hep yukselen bir Asya izlemek<dustugu yerden cok daha guclu kalkan ve ortaligi toza dumana katan Asya izlemek. O yuzden bence hicbir sikinti yok❤️
S MRC
S MRC 11 timmar sedan
Saçma sapan bir dizi
Manolya
Manolya 11 timmar sedan
Yuh herkes biliyo aldattlgidni aldatilmak mi arkdslarnn sahte olmasi mi en kötüsü bilemedmm
Şeyma Karabulut
Şeyma Karabulut 12 timmar sedan
Senaryo 5 farklı ülkede de aynı senaryo. Bizim senarist isteklerimiz üzerine senaryoyu değiştirmicek malesef Ali bir süre volkanla yaşıyacak ama derin onu istemiyecek
Ftmgl Tly
Ftmgl Tly 12 timmar sedan
Şu Cansu Dere'nin abartılı mimiklerini kullanmasi diziyi o kadar çekilmez kılıyor ki konusu az cok hosuma gitse de sırf bundan dolayı izleyemiyorum
Centilmen Herif
Centilmen Herif 12 timmar sedan
senaryoya sinirden gülüyorum mq
Sena
Sena 12 timmar sedan
Senaristler acilen orijinal senaryoyu değiştirmeli yoksa çok büyük izleyici kitlesi kaybedersiniz Asya ezilmemeli ve Ali Asya'yı seçmeli!
Kevser '_'
Kevser '_' 12 timmar sedan
Derin kendi kendine zarar verdi sonrada Asyanın üzerine attı karnındaki çocuktan utan şılloz Derin
Betül Kurudere
Betül Kurudere 13 timmar sedan
Cansu dere bana cesaret veriyor
Manolya
Manolya 13 timmar sedan
Eysann hep oglu oluyo hcjch
Manolya
Manolya 13 timmar sedan
Ali nin sesi tek bnm mi ilgimi cekti oglm bi kac yil önce bizim hikqyedeydi
Sedanur Işık
Sedanur Işık 13 timmar sedan
Ne bu şiddet bu celal arkadaşlar😂😂 Sabırlı olun biraz onlara da sıra gelecek amma uzattınız senaryoyu değiştirin de değiştirin diye😶
Canan Alara Salihoglu
Canan Alara Salihoglu 13 timmar sedan
Güzel Dizi🤍👍
Lord Yusuf
Lord Yusuf 13 timmar sedan
baykal abimiz değilmi bu
Damla Balci
Damla Balci 13 timmar sedan
Annnnneee bende büyüyünce bunlar gibi olcammmmm😂😂😂😂😂 (ironi)
Papatya papatya
Papatya papatya 13 timmar sedan
O aldattı o aldatıldı ama fatura mahsun çocuğa kesildi
Papatya papatya
Papatya papatya 13 timmar sedan
Kapıya canlı bomba bırakmış onunda satini kurmuş patlamaya hazır hale getirmiş hdrhfdjudhiy
Selda
Selda 13 timmar sedan
Ali olmamış bu diziye sanki Çukur dizisinden çıkıp gelmiş 😅
leyla ca
leyla ca 14 timmar sedan
Derin deki bu cesarete hayretle bakıyorum bu ne yuzsuzluktur yahu
Duygu Malkoç
Duygu Malkoç 14 timmar sedan
Ali'yi İlyas Salman'a benzeten sadece ben miyim acaba ?
MTA MONSTER!
MTA MONSTER! 14 timmar sedan
Olm benim anlamadıgım herkesin sarı saçlı olması
Ertuğrul Demir
Ertuğrul Demir 14 timmar sedan
Kadınların ezilmesini istemiyoruz artık bu sefer kazanan erkek değilde kadın kazansın
Mirvari Ahmadli
Mirvari Ahmadli 14 timmar sedan
Derinin her şeye ağlayarak,kendisini acındırarak sahip olması,Asyanın o dimdik duruşu,her kesin leveli net ortada:)Yürü be Asya,tüm kadınların sesisin sen💛
Zeynep Duru PINAR
Zeynep Duru PINAR 14 timmar sedan
çabuk final yapacak gibi
Alper Tekin
Alper Tekin 14 timmar sedan
03:18 hakkında twit atarım demek nedir ya :)))
Nurcan Eryılmaz
Nurcan Eryılmaz 14 timmar sedan
Hımmm anladım volkanın tehdidine karşılık Ali yi eve bırakıyor sen sadece tehdit edersin ben yaparım der gibi ....
Bahar melisa Yığınak
Bahar melisa Yığınak 14 timmar sedan
Oğlunu kadınin elinden almaya çalışiyor ama adam kadıni aldatıyor ve aldattıldıği kadın hamile sen ne hakla bu kaďına kızarsın
MURAT ÇİNİCİ
MURAT ÇİNİCİ 14 timmar sedan
Dizinin orjinalinde doktor hanım şizofren, çocuğunu da kaybediyor. Sonra eşine dönmek için herşeyi yapıyor :)) merak edenler gidip izlesin "doctor foster"
Zümra GENÇ
Zümra GENÇ 14 timmar sedan
Ne olur 7. Bölümün tamamını verseniz ):
Zerife Kerimli
Zerife Kerimli 14 timmar sedan
1 ci bolm niye yainlamiyor
Betül Kurudere
Betül Kurudere 14 timmar sedan
Havlayan kopek isirmaz volkan havlama yap
Deniz Deniz
Deniz Deniz 15 timmar sedan
Asya keşke o adam la birlikte olmasaydın işte o zmn bu pislik diyecek tek kelime bulamazdı
MeLiH BüKe
MeLiH BüKe 15 timmar sedan
Eyşan noluyomuş kendine olunca
Erdem Ozturk
Erdem Ozturk 15 timmar sedan
Kızıl saçların peruk olduğu çok belli, çok rahatsız oldum kafasındaki şişliğe nedense
k h
k h 15 timmar sedan
Çok iyiiiiii yaaaa
Sumeyye Bozkizil
Sumeyye Bozkizil 15 timmar sedan
Dönüp dönüp tekrar izliyorum.
Aylin naz
Aylin naz 15 timmar sedan
Üzmeyin be kadınları nolur
Gülperestt 01
Gülperestt 01 15 timmar sedan
Umarım Derini Allahına kavuşturmuşundur Asya
siren kafa
siren kafa 15 timmar sedan
Ab yapram gibi dizi
Zeliha Arıkan
Zeliha Arıkan 15 timmar sedan
Asya ezilirse diziyi izlemem
Selda Arkun
Selda Arkun 15 timmar sedan
Favori dizilerinden birisin ama asya ezilirse dizi boka çevrilir ..🌈 asya ezilirse bırak favoriyi diziye göz ucuyla bile bakmamı☹️☹️
Ayca Plays
Ayca Plays 15 timmar sedan
pislik nediyim yani
Büşra Altay
Büşra Altay 15 timmar sedan
Hayatta 2 şeyi sevmem: 1) Bahar'ı 2) Mert'in karısını
İrem su Naras
İrem su Naras 15 timmar sedan
Sonu çok iyiydi
Selda Arkun
Selda Arkun 15 timmar sedan
Whatt asya derinimi öldürmeye mı kalktı iyi yapmiss diyenler like👎🤭🤭🤭
{Kitapsever}
{Kitapsever} 15 timmar sedan
#HEPIMIZASYAYIZ
Tiger ra
Tiger ra 15 timmar sedan
شورشو در آوردن
Engin Yazan
Engin Yazan 15 timmar sedan
Ya hatalarınla yüzleşirsin yada hatalarınla yüzsüzleşirsin
turanXsehsu GTZCO
turanXsehsu GTZCO 15 timmar sedan
48:15 48:01
emo aras
emo aras 15 timmar sedan
Cansu Dere seni çok seviyorum, diziye senin için bakıyorum. Mükemmel bir oyuncusun. Anne dizisinden sonra hayran kaldım size. 🥰🥰🥲
Faruk Celik
Faruk Celik 15 timmar sedan
Bir kadının daha edildiğini görecek kadar güçlü değilim. Hele bu kadar üst düzey şerefsizliği gördükten sonra
Nisa Nur
Nisa Nur 15 timmar sedan
Bu dizi kimi anlatıyor.
MERTCAN ARSLAN
MERTCAN ARSLAN 15 timmar sedan
şüphe tek gerçektir.
-
- 16 timmar sedan
Ihanetin canımı yakmazdı diyor bir de her konuda haklısın ama bu konu ayrı. O derinden bir farkın yok bahar olayında. Karşındaki insanların ne kadar kötü olduğunun önemi yok. Hatta mert bu kadar kötü biri olduğu için bunu yapmamalıydın. Hele hele çocuğumu düşünüyorum diyen biriysen. Babası neyse sen de onun için aynı olmuş oldun
zümeyra kiprik
zümeyra kiprik 16 timmar sedan
Gelecek bir bölümde daha volkan ile derin asyayı ezmiş olursa izlemem artık diziyi yavaş yavaş volkan ile derini bin pişman etmelisin senarist asya ise günden güne başarılarına başarı ekleyen parmak ile gösterilen güçlü kadın olarak ilerletmelisin diziyi
Aysel Aydemir
Aysel Aydemir 16 timmar sedan
Rabbim herkese Asya sabrı versin böyle bir kocayla 😕